პროექტის სათაური
|
სპორტის როლი ადამიანის ჯანსაღი ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებაში.
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მოსწავლეებმა გაითავისონ თუ რა უარყოფითი გავლენა მოაქვს
საზოგადოებისათვის ცხოვრების ისეთ არაჯანსაღ წესს როგორიცაა: ნარკომანია, ალკოჰოლიზმი
და აზარტული თამაშები.
|
პროექტის აქტუალობა
|
გამოუმუშავდეთ კომუნიკაციის,ჯგუფური მუშაობის რესურსების
ორგანიზების უნარები გაიზარდოს შინაგანი მოტივაცია.
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლეებმა შეიგნონ,რომ სპორტული აქტივობებით თავისუფალი დროის
ჩანაცვლებბა ხელს უწყობს თავიდან ავიცილოთ ცხოვრების ისეთი მავნე ჩვევები
როგორიცაა ნარკომანია ალკოჰოლიზმი დააზარტული თამაშები
|
მონაწილეთა ასაკი
|
13-16 წელი
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
ერთი თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ნაკლები ჩართულობა ბავშვების ცხოვრების არაჯანსაღ
წესებში(ნარკომანია,ალკოჰოლიზმი დააზარტული თამაშები
|
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება,ბიოლოგიის
სახელმზღვანელოები,სამედიცინო ჟურნალები.
|
პროექტის მსვლელობა
|
მოსწავლეების ეძლევათ ჯგუფური დავალებები მოიპოვონ საჭირო მასალა
კომპიუტერით ,ჯურნალ-გაზეთებით რომლებიც გამოხატავენ ცხოვრების არა ჯანსაღი
წესის გამოვლინებას (ალკოჰოლი, ნარკომანია, აზარტული თამაშები)
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება მოაახდინონ
ინფორმაციის შესაბამისი პრეზენტაციების მომზადება
პრეზენტირება თითოეული ჯგუფის მიერ
პრეზენტაციების შეჯამება
შემდეგ ჯგუფები მუშაობენ კედლის გაზეთის მომზადებაზე „ როგორ ვვნებთ
საკუთარ თავს“
ხდება კედლის გაზეთების დერეფანში გამოკვრა
რათა მოახდინონ ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია
ჯგუფები ირჩევენ სპორტის კონკრეტულ სახეობას და ცდილობენ შექმნან
ჯგუფები და აიტვისონ კონკრეტული სპორტის სახეობის მარტივი უნარ-ჩვევები
სპორტს აგიტაცია როგორც
ერთ-ერთძირითად წყაროს მავნე ჩვევების თავიდან ასაცილებლად.
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ესგ–თან კავშირი:
|
მეტი ყურადღებით ისწავლონ ბიოლოგია და ადამიანის ანატომია.
|
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)
|
სპორტის მასწავლებელი გურამ ჩანქსელიანი
|
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა:
|
Guramchanqseliani2
|
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
|
http://guramchanqseliani2.blogspot.com/
|
Thursday, November 20, 2014
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment